QR codes voor Nieuwjaar
Over de hele wereld luiden talloze mensen het nieuwe jaar in. Hierdoor moeten bedrijven hun marketingstrategieën aanpassen om het nieuwe jaar te herdenken en daarbij rekening houden met bijzondere tradities en gebruiken. Je kunt nu QR codes voor Nieuwjaar gebruiken om gezinsvriendelijke nieuwjaarspromoties op te zetten die de verkoop verhogen, naamsbekendheid opbouwen en aan de vraag van klanten voldoen.
We bevinden ons in een nieuw tijdperk waarin QR codes cruciaal zullen zijn voor de ontwikkeling. Alles is veranderd, zoals we allemaal weten. Een tijdlang konden bedrijven niet meer floreren zoals vroeger. Wij, als klanten, mochten niet vrijelijk producten kopen. Een nieuwe methode om goederen en diensten aan te bieden – contactloze marketing – werd bedacht om dit probleem aan te pakken. Zo begon de renaissance van de QR code.
Voordelen van QR codes voor nieuwjaar
De juiste omgeving voor de terugkeer van de QR code is gecreëerd door uitbreiding van de dekking van mobiele diensten en toename van online inhoud die toegankelijk is via de smartphone. De meest recente iPhone en Samsung telefoons bevatten nu een codelezer, waardoor ze toegankelijker worden door omslachtige procedures weg te nemen en sneller toegang krijgen tot nuttige informatie die openheid bevordert. Bovendien, QR codes voor het nieuwe jaar zorgen nu voor een diepere relatie met bedrijven en producten door middel van het ontwerpen van een QR-code.
Hieronder volgen enkele voordelen van QR codes voor het nieuwe jaar.
De merkbekendheid vergroten
Zoals veel feestdagen is Nieuwjaar gericht op familie, cadeautjes en reclame. Waarom maak je geen reclame voor je promotie buiten de tv-spots om om het kijkerspubliek te vergroten? Je advertentie kan worden getoond op een voor mobiele apparaten geoptimaliseerde pagina die je overal kunt plaatsen om de verkoop te stimuleren. Je kunt video QR codes voor Nieuwjaar promoten op elk platform, ook op openbare posters.
Snel en gemakkelijk informatie delen tijdens je oudejaarsavond
Consumenten houden nu hun favoriete merken en artikelen bij op hun mobiele telefoon, waardoor QR codes voor het nieuwe jaar aantrekkelijker worden voor reclame. Met een focus op mobiele gebruikers zijn QR codes voor Nieuwjaar goedkoop, breed inzetbaar, en helpen ze je om je doelgroep offline te bereiken terwijl je ze koppelt aan je online media.
Geef je nieuwjaarsevenement een boost
De methode voor het implementeren van QR codes voor Nieuwjaar verandert afhankelijk van het soort gebeurtenis. Een voorbeeld is een deskundige raad van bestuur, waar QR codes kunnen worden gebruikt om materiaal te delen met elk lid van het publiek. Een ander voorbeeld is een maaltijdbeurs, waar diverse kraampjes voorzien zouden kunnen worden van QR codes die bij het scannen kunnen leiden naar gegevens of webpagina’s. Het gebruik van creativiteit voorkomt misverstanden of verwarring tijdens deze gelegenheden. Men moet altijd nieuwe ideeën overwegen bij het innoveren met QR codes voor het nieuwe jaar.
Wanneer een evenement registratie ter plaatse vereist, verhogen QR codes de productiviteit, koppel deze aan een Google-formulier waarin deelnemersinformatie wordt gevraagd en de registraties komen vanzelf binnen. Zelfs na het evenement kan een QR code aanwezigen linken naar Google-formulieren die opmerkingen en beoordelingen na het evenement mogelijk maken.
Geef je marketingcampagne een extra dimensie
Voor een evenementenorganisator omvat het ideale evenement een groot publiek, uitstekende communicatie en betrokkenheid om vertrouwen in de organisatie te wekken. Hoewel er veel voordelen zitten aan de integratie van technologie, is het cruciaal om ook de mogelijke nadelen te schetsen. Zo speelt de kleur rood vaak een grote rol bij nieuwjaarsvieringen. En het is niet zomaar rood, maar een rijk, donker karmozijnrood. Wij raden sterk aan deze kleur prioriteit te geven in alle reclame- en promotiemateriaal, zodat consumenten hem instinctief identificeren met het nieuwe jaar.
Hoe maak je QR codes voor het nieuwe jaar
Een QR code is een tweedimensionale code die bij detectie toegang geeft tot een website, contactinformatie, SMS en meer. Het werkt door met een smartphone de code te scannen om meer details over een onderwerp te geven. De stappen om QR codes voor nieuwjaar te maken staan hieronder.
Stap 1: Bezoek Trueqrcode en voer de URL voor je oudejaarsavond QR code in. Daar zie je de QR code. Het is eenvoudig om direct QR codes te maken met behulp van een goede QR code generator. Je kunt QR codes maken en verwerven met de QR code generator van Trueqrcode zonder privé informatie vrij te geven.
Stap 2: Onmiddellijk worden je unieke QR codes voor Nieuwjaar gegenereerd. Gebruik specifieke details, zoals pastels en contrasterende kleuren, voordat je de QR code maakt om er zeker van te zijn dat hij gescand kan worden. Als je tevreden bent met de QR code, klik dan op “Genereer”, en je QR codes voor Nieuwjaar worden meteen aangemaakt.
Stap 3: Bewaar je QR code voor Nieuwjaar in je account of sla je QR code op voor je referentie en gebruik zodra die gegenereerd is. Door dit te doen bescherm je je QR code tegen gebruik door je rivalen en sla je hem ook op voor later gebruik.
Stap 4: Download je QR codes voor Nieuwjaar als.jpg bestand, zodat ze duidelijk en scanbaar zijn. Als je de QR code hebt gemaakt, moet je hem downloaden voor later gebruik. In plaats van je QR code te downloaden met een van de andere beschikbare formaten, zoals PNG, SVG, of EPS, is het aan te bevelen om het als.JPG bestand te doen.
Stap 5: Gebruik de QR codes voor Nieuwjaar. Je QR codes voor Nieuwjaar zijn nu klaar, en je hebt ze gedownload als een.JPG bestand en opgeslagen voor later gebruik.
Stap 6: Je kunt in je account bijhouden hoe vaak de QR code wordt gescand. Met behulp van nauwkeurige QR code tracking kun je je promotie waar nodig in real-time aanpassen. Analytics kunnen ook worden geïntegreerd voor een diepere kennis van je klanten. Als je meer wilt weten over hoe je QR codes voor Nieuwjaar presteren, bekijk dan het analyseportaal.
Best Practices van QR codes voor oudejaarsavond
Of het nu zakelijk is of niet, het organiseren van een evenement kost tijd en moeite. Maar met de juiste technologie kun je ervoor zorgen dat je niets mist en toch een evenement samenstelt dat applaus verdient. Mensen die opgaan in hun smartphone moeten bereikt worden op een manier die hun interesse wekt en een persoonlijke touch heeft.
Hoewel QR codes voor Nieuwjaar al een tijdje bestaan, bieden hun inventieve toepassingen een oplossing voor de meeste problemen met evenementenbeheer. In gesprek gaan met het publiek dat komt opdagen is een belangrijke overweging, naast het bekendmaken en informeren van het evenement. Hier zijn enkele best practices voor nieuwjaars QR codes:
Deel je openingstijden voor oudejaarsavond met je klanten
In het nieuwe jaar worden de werkzaamheden van je bedrijfstak waarschijnlijk ingekort of uitgebreid. Voor klanten om de meest recente informatie over je openingstijden te leren kennen, kun je een QR code een bedrijfspagina op je winkelraam of ingang gebruiken. Als je een fysiek bedrijf hebt, kun je een QR code opnemen die linkt naar je online winkel om de verkoop te bevorderen, zelfs als de locatie gesloten is.
Deel je nieuwjaarswensen
Sommige mensen kunnen zich deze keer misschien niet met hun geliefden herenigen. Desondanks kunnen ze nog steeds communiceren. Het gebruik van QR codes kan helpen! Scan er een om binnen te komen in een streaming community waar je met je geliefden kunt vieren! Je kunt je geliefden en familieleden ook gelukkige nieuwjaarswensen sturen met behulp van een QR codes voor Nieuwjaar.
Gebruik een QR code voor nieuwjaarskorting
Wereldwijd zijn er belangrijke verkoopevenementen zoals Black Friday en Cyber Monday. Kortingen zijn vaak gekoppeld aan feestdagen. Waarom gebruik je geen QR codes voor coupons op je marketingmateriaal om het voor consumenten eenvoudiger te maken ze te gebruiken? Verkopen als “Koop 2 krijg 1 gratis” zijn perfect voor Nieuwjaar. Het beste aan het gebruik van onze QR code is dat je de promoties zelfs na de feestdagen kunt aanpassen, zodat je je nooit zorgen hoeft te maken als een consument probeert in te wisselen via dezelfde QR code. Om je consumenten niet teleur te stellen, kun je de QR code voor het nieuwe jaar gewoon bijwerken.
Voeg extra informatie toe aan je nieuwjaarsgeschenken
Bedrijven als Coke en Pepsi houden rond het nieuwe jaar vaak cadeau-wedstrijden om hun sociale media aanhang te vergroten. Voor hetzelfde doel kun je een sociale media QR code afdrukken op de verpakking van je goederen. Klanten kunnen op één pagina door al je sociale mediakanalen bladeren door je QR code te scannen, zodat ze niet actief naar elk kanaal hoeven te zoeken. Je stroomlijnt niet alleen de procedure, maar je elimineert ook het risico dat je klanten de verkeerde sociale mediaprofielen volgen.
Gebruik QR codes voor je oudejaarsreclame
Geef je contactgegevens in commercials als je wilt dat klanten terugkomen. Toegankelijk zijn is een geweldige kwaliteit voor een bedrijf. Maar omdat visitekaartjes gemakkelijk verkeerd worden opgeborgen, raken potentiële klanten je informatie vaak kwijt. Voeg eenvoudig QR codes voor Nieuwjaar toe om als digitale kaart te fungeren. Klanten kunnen snel een commerciële QR code scannen om je gegevens te bekijken. Met de voordelen van QR codes kun je ook de informatie naar behoefte veranderen zonder een hele partij kaarten opnieuw te moeten drukken.
Tips voor QR codes voor oudejaarsavond
Het bestaan van deze gefragmenteerde zwarte en witte vierkanten kan wonderen verrichten en de noodzakelijke voorsprong bieden voor een betere afhandeling van gebeurtenissen, ongeacht hoe groot of klein de gebeurtenis is. Het meeste publiek heeft geleerd zijn mobieltje te pakken en te scannen wanneer het een QR code ziet, wat bijdraagt aan de groei en de wijdverbreide toepassing ervan. Hier zijn enkele suggesties voor QR codes voor oudejaarsavond:
Verander de URL achter de QR code na Nieuwjaar
Behalve dat ze snel voordelen opleveren voor gebruikers, hebben vooral dynamische QR codes extra mogelijkheden die zorgen voor absoluut eigenaarschap over je QR code campagnes omdat ze bewerkt en gevolgd kunnen worden. Bovendien, omdat de informatie wordt opgeslagen met behulp van een online QR code generator, wordt de privacy van je dynamische QR code promoties gewaarborgd.
Laat je QR codes voor het nieuwe jaar opvallen
Een van de belangrijkste manieren om mobiele marketing met succes op te nemen in de huidige media- en reclamestrategieën om gerichte consumentensegmenten te bereiken is door middel van QR codes. Zwart-witte QR codes worden niet meer gebruikt. De huidige QR codes zijn aanpasbaar, kunnen op verschillende manieren worden gemaakt zonder de detectie op te offeren, en zien er goed uit. Nu kun je aangepaste QR codes ontwerpen die overeenkomen met je identiteit.
Gebruik QR codes om mensen te informeren over nieuwjaarsplannen
QR codes voor Nieuwjaar kunnen door gebruikers snel worden gescand om volledige informatie over een Nieuwjaarsviering te ontdekken, inclusief de datum en de locatie, en om verbinding te maken met je favoriete ticketsite om reserveringen te kopen. Met één druk op de knop kunnen ze de nieuwjaarsinformatie toevoegen aan hun digitale agenda. Evenementenplanning en marketing is nog nooit zo eenvoudig geweest! Verbeter elk aspect van de nieuwjaarsviering van je bezoekers, te beginnen met een snelle binnenkomst op het evenement met een eenvoudige scan van de QR codes voor nieuwjaar op hun ticket.
Instructies toevoegen aan je QR code
De mogelijkheid om QR codes te scannen op onze telefoons en andere gadgets is begrijpelijk. Vaker wel dan niet gebruiken we onze telefoon om snel antwoorden te vinden op vragen, en op de meeste nieuwere smartphones is een QR-lezer app voorgeïnstalleerd. Door instructies en informatie in je QR code op te nemen, wordt het voor klanten gemakkelijker om eventuele problemen voor, tijdens of na het scannen te identificeren.
FAQ
Meest voorkomende vragen en antwoorden
Hoe scan ik een QR code?
Je kunt QR codes voor nieuwjaar scannen met behulp van de Google Lens-functie in de Google Search-app of de ingebouwde camera op je Android-smartphone of -tablet.
Waar vind ik een QR code generator voor oudejaarsavond?
Organisatoren kunnen een QR code gastervaring implementeren met behulp van de beste QR code generator, True QR Code.
Hoe lang werkt mijn QR code?
Er zijn geen tijdsbeperkingen voor QR codes voor nieuwjaar. Een Snelle Link volgt op de QR code. De QR codes voor nieuwjaar blijven functioneren zolang de Snelle Link live is.
Kan ik de URL waarnaar mijn QR code verwijst veranderen?
Ja, mits de primaire QR code veranderd kan worden. De korte URL, elk materiaal op je webpagina, of zelfs de precieze soort QR code die je gebruikt kan allemaal worden bijgewerkt in dynamische QR codes voor nieuwjaar, die in wezen de QR code “omleiden” naar je bijgewerkte informatie.
Hoe houd ik bij hoe vaak mijn QR codes voor nieuwjaar worden gescand?
Door een dynamische QR code te gebruiken in plaats van een statische, kun je statistieken verkrijgen zoals de meest succesvolle algemene en individuele QR scans, en scanresultaten per regio, periode en meer.